JOTAIN SUURTA

Pohdin tänään sitä, milloin on oikea aika tehdä suuria päätöksiä? Ja kuka sen päättää, mikä on oikea aika? Tai mikä on oikein? Kuka osaa sanoa, mikä on väärä aika ja väärin? Entä mitä, jos oikee aika onkin nopeesti? Todella nopeesti. Nopeammin, kuin suurin osa ihmisistä ajattelis olevan järkevää, tai edes mahdollista.

Mä oon aina uskonu omiin päätöksiini, ja siihen, että jos siltä tuntuu, asiat pitää tehdä heti. Ei kannata jäädä turhaan odottelemaan. Toisaalta, jos tekee asiat heti, tarkottaako se sitä, että on kiire, vai sitä, että tekee niinkun sydän sanoo? Mä uskon jälkimmäiseen.

Mä tunnen paljon ihmisiä, jotka kyselee usein mun toiminnasta "Onko järkevää? No, miksi nyt jo?" Siksi, KOSKA MÄ HALUAN, JA SIKSI KOSKA SE TUNTUU OIKEALTA. Jos ajattelisin liikaa sitä, mitä ehkä voi joskus tapahtua, multa jäis ihan hurjasti asioita tekemättä, -toteuttamatta itseäni. Vain siksi, että "mitä, jos se joskus onkin turhaa..." Se mitä teen nyt koska tuntuu oikealta, ei tuu koskaan muuttumaan turhaksi. Mä en todellakaan halua kyynistyä, enkä alkaa pelätä tulevaa. En todellakaan. Mä en koskaan vois ajatella, että jättäisin haluamani saamatta, vain sen takia, että joku ulkopuolinen kyseenalaistaa.

Ja kyllä: sinä jolle tuli mieleen, että mulla on tässä tosielämän tapahtuma menossa, olet oikeassa. Mä haluan erään asian tapahtuvan. Enemmän, kuin mitään muuta. Mä silti emmin, koska mietin MUKA mitä muut ajattelee. Enhän mä koskaan ajattele niin. Ehkä se johtuu vaan siitä, että olisin tekemässä näin suurta siirtoo ensimmäistä kertaa elämässäni näin nopeesti. Mutta hei, mitä sitten? Mitä väliä on sillä, mitä muut ajattelee? Eihän se tuu vaikuttaan kenenkään muun elämään. Mä en ainakaan aio pelätä elää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !