Our week

Kuulumisia on varmasti aiheellista postailla vihdoin. Mun suurimpana huolenaiheenani on enintään se, muistanko ostaa leivinpaperia. Mä hengailen, ja nautin siitä mitä elämä mulle päivittäin tarjoo. Paistattelen paikallani kirkkaimmassa auringossa !

Mun mielessä päällimmäisenä on pyöriny jo pari päivää mun uudistunu sisustus, joten mieli pysyy virkeenä kotona ollessa yksinkin. Alan saada asunnosta kokonaisuutena vihdoin sellasta, kun oon jo pitkään suunnitellu.

Äiti aina kysyy "No, kuinka rakkaus?" Hyvin rakkaus. Oon edellee rakastunu. En yhtä paljon, kuin aiemmin, vaan joka päivä enemmän.

Elän ihanan rauhallista aikaa, parhaiden ihmisten ympäröimänä, ja mun suunnitelmat tulevaisuuden varalta on selkiintyny rankasti. Koulussa ei oo mitään elonmerkkejä tähän päivään asti ollu, mutta ne järjestyy varmasti. Enää ei oo ainakaan musta riippuvaista se, mitä näinä päivinä pääsen tekemään. Mä en todellakaan kaipaa yhtään mitään lisää elämääni, -näin on hyvä.

Videossa tekemiset tältä viikolta pääpiirteittäin. Ma-pe mun miehen luona Viitasaaressa, viikonloppu oltiin Tampereella. Käytiin monessa paikassa, jonne en kameraa voinu ottaa mukaan, kuten esim Ikea, yms. Ja salille unohdin, vaikka tarkotus oli kuvailla treeniä...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !