ME

Missä tapasimme?

Internetissä

Missä olivat ensimmäiset treffimme?

Tampereen linja-auto asemalla

Eka pusumme (milloin) ja millainen se oli?

Tampereen linja-auto asemalla. Pusu oli oikein hyvä.

Tiesitkö heti, että olen sinulle se oikea?

Kyllä.

Millaisen ensivaikutelman annoin?

Hyvin pirteä ja ulospäin suuntautunut ja kiltti ja hauska.

Milloin tapasit perheeni?

Ekaa kertaa ollessa mökillä.

Onko meillä perinteitä?

Ei kai meillä vielä.

Kuka sanoi ensin "minä rakastan sinua" ja missä se tapahtui?

Minä sanoin ja kyllähän se facebookissa tapahtui.

Mistä riitelemme eniten?

No emmä tiiä.

Kuka määrää kaapin paikan?

Maiju.

Mitä katson tv:stä?

Sillon kun tv:tä pystyt katsomaan niin Salkkareita, Teiniäidit, Iholla, Putous, Vino show, Maajussille morsian, Uusi päivä...olikos siinä kaikki?

Mistä ruoasta en pidä?

Muikuista.

Kun käymme ulkona syömässä, mitä juon?

Cokista.

Mikä on kengän kokoni?

Mä sanon 38.

Jos keräisin jotain, mitä se olisi?

Pinkkiä.

Jos voisin syödä joka päivä jotain, mitä se olisi?

Euron juusto.

Millaista on lempi musiikkini?

Hipiti hoppia.

Minkä tapani toivoisit häviävän?

Ei mitää.

Mistä olen kotoisin, ja mistä Äitini on kotoisin?

Kangasalta, ja emmä kyllä tiedä mistä sun Äiti on kotosin.

Mikä on lempi kakkuni?

No ei oo ollu kyllä puhetta mutta mä sanoisin että voisko se olla vaikka lakka -kinuski.

Mitä voisin tehdä tunteja putkeen?

Blogata ja valokuvata ja pusutella mua.

1 kommentti:

  1. Haha, hauska postaus! Jäin kaipaamaan sun palautetta oliko vastaukset oikeita joissain kohti!

    Pinkkiä :D

    VastaaPoista

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !