TURHAUTUMINEN

Turhautuminen on varmaa maailman turhin tunne. On paha mieli, ei halua jutella mistään, haluaa tehdä sellasia asioita, joita tietää ettei ehdi... Tekis mieli herättää Sami ja kertoo kuinka paha mieli mulla on...käpertyy syliin ja olla siinä. Aina.

Oon ollu taas liikaa omassa seurassani. En tavallaan kestä enää itteeni vähään aikaan yksin. Koen päivittäin "wow" -fiiliksiä, eikä se välttämättä oo aina kovin hyvä. En enää muista miltä tuntuu, kun menee huonosti. Toisaalta en tietenkään toivo mitään huonoo, mutta sen avulla oppisin taas arvostaan hyvää. Ja hyvä tuntuis paremmalta kun nyt. Kaikki hieno ois paljon hienompaa...

Mä kaipaisin jotai suurta ja tunteita nostattavaa. Esimerkiks kovan kuoren särkevä leffa...ele joltain läheiseltä...uusia muutoksia harrastuksiin... Toivoisin enemmän vastakaikua siihen, mitä mä itestäni annan. Se taitaa olla tän tunteen suurin aiheuttaja... Entä se mitä teen, onko se riittävästi? Vai liikaa?

Taidan sittenki vaan käpertyä Samin viereen...emmä tarvii kuuta taivaalta, kun mulla on niin hieno ihminen ihan tossa vieressä.

2 kommenttia:

  1. Kiitos, kun osallistuit Linkkaa Blogisi -kilpailuuni!

    Sun blogi on tosi kiva, ja ihanan "raikas", voisiko niin sanoa.. mutta tekstit on hyviä ja IHANA BANNERI!! :)

    VastaaPoista
  2. Olet yksi voittaneista kilpailussani! Onneksi olkoon! Blogissani on arvostelu sinun upeasta blogistasi! :)

    http://tippsuu.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !