KOULU

Moikka ihanat ! 

Pakko nyt kirjoittaa teille jo hieman kuulumisia ! Viime ajat olen häärinyt suurimmaksi osaksi uusien objektiivieni ympäröimänä, ja kuten huomasitte kuvapostauksista, paljon on kuvattu. Olen jo nyt erittäin tyytyväinen tämän hetkiseen objektiivi -kolmikkooni, mutta täydellisen kokoelman täydentää tulevaisuudessa haaveissa siintävä yksilö, joka tuo jälleen lisää kuvausmahdollisuuksia. Mutta nyt keskitytään siihen mitä jo on 

Toinen huippu-uutinen uusien objektiivien lisäksi on pitkä-aikaisen unelmani toteutuminen vihdoin. Olen päässyt opiskelemaan myyntiä ja asiakaspalvelua  Hain juuri tälle alalle aiemmin jo kolmena eri vuonna tuloksetta, ja vihdoin toissa päivänä oli minun vuoroni tulla valituksi. Elin todella pitkään kuin tulisilla hiilillä opiskelu -asian suhteen. Olin lopettamassa kesken edellistä koulutusta, mutta varmaa tietoa ei ollut, pääsisinkö jatkamaan heti seuraavaan. Kävin haastattelussa, jonka yhteydessä minulle jo kerrottiin, että olin opiskellut liikaa päästäkseni sisään hakemalleni alalle. Pari päivää sitten, sain kuitenkin iloisesti yllättävän sähköpostin, ja voin sanoa, että olin pakahtua onnesta.Nyt voin huoletta käyttää loput vuodesta lomailuun ja joulun viettoon toivoen, että lunta sataisi yhä enemmän !

4 kommenttia:

  1. Onnea täydellisyys !! <3

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea opiskelun johdosta! ihanan valkoinen sun blogin ulkoasu <3

    http://patriciaelisabet.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !