MY TATTOOS

Tatuointihistoriani on lyhyt ja ytimekäs, -omistan kolme. Ensimmäiseni hankin 19 vuotiaana, toisen 20 vuotiaana ja kolmannen kuukautta ennen kuin täytin 21. Kaikki leimani olen ottanut luottotatuoijallani Jessillä, Tampereella Putka tattoossa. Jokaisesta olen maksanut 100e/tatuointi. Jokaisella on minulle suuri merkitys.

Ensin vanhin leimani, -eli oikeaan lavaani hakattu teksti "Lucky me". Tämä toteamus kuvastaa tyytyväisyyttäni siihen, että saan olla juuri sellainen, jollaiseksi olen syntynyt. Viis liikuntarajoitteestani tai siitä, että joku kiusaa, -minä pidän itsestäni näin ! Tatuointi on myös muistutus siitä, mitä kaikkea hyvää olen saanut ympärilleni vuosien saatossa.

Toiseksi vanhin on oikeassa "pikkarirajassa" tekstillä "Yo creo". Espanjan kielen valitsin sillä perusteella, että lapsuuteni muistot pohjautuvat pitkälti matkoille Espanjan lämpöön. Tutut paikat ja syvä rakkaus kaikkeen, mitä niillä mailla koin ja näin. Ja kuinka kaipaan Espanjaan yhä edelleen. Ja mitä sitten tämä teksti tarkoittaa suomeksi? Se tarkoittaa niinkin yksinkertaista asiaa, kuin "Minä uskon". Uskollani ei ole mitään tekemistä uskontojen tai jumalolentojen kanssa. Minä uskon itseeni, mielipiteisiini, kykyyni toimia ja toteuttaa, sekä menestymiseen elämässäni.

Kolmas ja tuorein, 17.10.2014 ihooni ikuistettu leima on muistotatuointi, - "Angel". 14 vuotta suurin osa elämääni ja nyt jo kolme vuotta poissa. Tämä muisto komeilee vasemmassa kyljessäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !