FAKTOJA MINUSTA

1. Minua myötähävettää helposti.

2. Suutuin vauvana kerran niin paljon, etten ehtinyt edes huutaa ennen kuin pyörryin.

3. Omaan joka yö yksin nukkuessani voimakkaan tunteen siitä, että joku tai jokin seisoo sänkyni vieressä.

4. Kaikkensa antaminen sekä itsensä ylittäminen ovat minulle tärkeitä.


5. Rakastan erilaisten leivosten ja kakkujen ulkonäköä, mutta en siedä juurikaan niiden syömistä.

6. Taustallani on tapahtumia, joista en puhu kenenkään kanssa ja joita moni ei uskonut minulle koskaan tapahtuvan.

7. Olen aina tullut paremmin toimeen poikien kuin tyttöjen kanssa.

8. Olen aloittanut elämäni kerran puhtaalta pöydältä uudelleen, ja sillä tiellä olen yhä tänään.

9. En ole koskaan ollut kännissä.

10. Pohjimmiltani olen ikuinen heppatyttö. Ratsastan vakituisesti upeaa vuonna 2004 syntynyttä lämminveriruunaa nimeltä Play Blues, jonka omistaa paras ystäväni Rosa 

2 kommenttia:

  1. Hyi tuo yksin nukkuminen on kamalaa! :'D meillä vielä makuuhuoneesta näkyy suoraan portaikkoon ja pimeessä pelottaa että joku tulee raahautumalla niitä ylös! Kamalaa! :D itekkin tuun paremmin toimeen poikien kuin tyttöjen kanssa ja täälläkin on elämä kertaalleen aloitettu aivan puhtaalta pöydältä, mutta mitä nuihin leivoksiin tulee niin harvoin kerkiää ees ihastella kun ne katoaa jo parempiin suihin! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa kuulla, että on paljon samojakin asioita :) Tuo elämän uudelleen aloittaminen herättää usein arvostelevaa keskustelua, kun herkästi lankeaa luulemaan elämän voivan olla ainoastaan sellaista, kuin se on ollut jo vuosia. Mutta tulevaisuutemmehan on meidän omissa käsissämme ;)

      Poista

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !