UUPUMUS

Vasta kaksi päivää arjessa kiinni ja suuri määrä väsymystä painaa jo niskassa. Viikonlopun unet jäivät vähiin, aivan kuten alkuviikonkin. On ääretön määrä tekemistä ja liian vähän aikaa. Tänään ahersin töissä klo 18.30 saakka. Onneksi kotiin palattuani minua odotti ihana mieheni ja valmis ruoka. Niistä ovat elämän parhaat hetket tehty ! En voi sanoin kuvaillakkaan, miten kiitollinen hänestä tämän kaiken keskellä olen

Ollakseni rehellinen, kuten blogin tapaan kuuluu, eräs sukulaiseni on kuollut. Asiasta sen enempää kirjoittamatta totean, ettemme olleet lainkaan läheisiä oikeastaan koskaan, enkä siksi osaa ajatella tapahtumasta mitään erityistä. Se kuitenkin nosti mieleeni jo hetken siellä velloneen ajatuksen menettämisen pelosta. Minulle rakas ihminen on sairastunut jokin aika sitten ja on vain ajan kysymys milloin hän lähtee. Joka kerta tavatessamme nautin jokaisesta hymystä, joka hänen kasvoillaan vilahtaa. Silti jokaisella kerralla pelkään kuollakseni hänen menettämistään. Toivottavasti aikaa olisi mahdollisimman paljon.

Työssäoppimisviikkoni on alkanut erittäin hyvin väsymyksestä huolimatta. Olen motivoituneempi kuin koskaan, ja tunnen helposti hallitsevani jokaisen minulle annetun tehtävän. Nykyinen paikkani on ehdoton suosikkini kaikista vuosien varrella olleista, -jopa Excel palaa mieleeni pätkittäin pitkän tauon jälkeen !

2 kommenttia:

  1. Ihan pakko kysyä, että millä oot saanu noi Maiju Kristiina, Sami, Contact me sivut tohon keskelle. Ootko käyttäny jotain koodia vai mitä? Mulla ne on meinaan vasemmassa laidassa ja haluaisin saada ne keskelle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monen homman summa, mutta koodeja siihen käytetään suurimmaksi osaksi :) Mutta kannattaa Googlailla ahkerasti ulkoasuvinkkejä, -etsivä kyllä löytää !

      Poista

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !