DAY OFF FROM EVERYTHING

Heippa kaikki ! Olen ollut viimepäivät hieman nuhainen ja heikko-oloinen, mutta silti käynyt niin töissä, treenaamassa kuin koulussakin. Surkein olo saapui sunnuntaipäiväni iloksi ja postauksen rentoilukuvat juontavatkin juurensa sieltä saakka. Kaikesta huolimatta sunnuntain aamutreeni oli yksi tehokkaimmista aikoihin - jaksoin, jaksoin ja jaksoin aina vain. Minulla menee kaiketi todella hyvin ! Voisin sanoa, että kaikki, mihin voin itse vaikuttaa, on kunnossa. Olemme Samin kanssa edelleen onnellisia, vaikka hän onkin jo pitkään esiintynyt blogissa melko vähän - mutta ei hätää Samifanit, hänestä on tulossa lähiakoina aivan oma postaus :-)

Inspiraatio joistakin pienen pienistä koulutöistä uupuu, mutta en alkuunkaan edes olettanut, että kykenisin 100%:seen aktiivisuuteen kaikkien osa-alueiden suhteen samaan aikaan, en vain ole sellainen ihminen. Tähän asti olen omiin saavutuksiini kuitenkin äärimmäisen tyytyväinen, sillä en olisi voinut suorittaa samanaikaisesti enempää. Mikäli jaksan vielä alle puoli vuotta samalla tahdonvoimalla, on yksi unelmien koulutuksista suoritettu ennemmin tai myöhemmin kunnialla.

Yksi asia, josta en malta olla puhumatta on se, että olen VIHDOIN sattumalta löytänyt itselleni ripsivärin, jonka pesemisen jälkeen silmäni eivät ole aamuisin kuivat kuin aavikko. Pelkästään tämän silmien kuivumisen vuoksi ei ole huvittanut käyttää lainkaan ripsiväriä pariin kuukauteen, eli olen ollut täysin meikitön - ripsiväri kun on ainoa kosmetiikka, jonka naamaani lykkään satunnaisesti aamuisin.

Sekavan sepustuksen saattelemana tökerösti totean, että menen nyt nukkumaan. Tämä postaus ei totisesti ollut mikää Runebergin taidonnäyte :-D Olen kaiketi ansainnut pitkät yöunet ennen huomista yhdistettyä työ- ja koulupäivää - onneksi viikon viimeinen iltaopiskelupäivä... Kauniita unia jokaiselle & kaikesta huolimatta aurinkoisen energistä viikkoa - olette mahtavia 

IMG_2845
IMG_3185

3 kommenttia:

  1. En nyt viitsi molempiin blogeihisi kirjoittaa tätä samaa, joten laitan vain tänne, että blogisi (molemmat) on arvosteltu! :)
    http://elinantalleilua.blogspot.fi/2015/04/linkkaa-blogisi-arvostelut.html

    VastaaPoista
  2. Mäkin haluan Ben & Jerrysiä!! :D
    Cookie Dough on mun ehdoton suosikki! <3
    Mut hei mikä se ripsari on? Mulla on myös ollut tosi kuivat silmät ja ripsari tekee aina pahaa -.-
    On ollu pakko olla ilman nyt pari kuukautta...

    ❀Cinderella Days❀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ehdoton suosikki on kevyempi vadelma :-) valitettavasti en muista ripsivärin nimeä, mutta ohut valkoinen pakkaus, jossa nimi lukee muistaakseni punaisella !

      Poista

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !