HEPPAHOMMII

Yyk, kaa, koo... 123 kertaa tervetuloa & että minä arvostan sinua  Kasapäin uusia lukijoita on hujahtanut blogin syövereihin, enkä ole ehtinyt toivottaa teitä tervetulleeksi, pahoitteluni siitä. Nyt kuitenkin korjattuani tämän avaan teille myös hieman kiireiden alle jäämiä kuulumisiani. Niin, mitä minulle kuuluu? Huh...kaikkea ! On järjetön määrä asioita, jotka olen saanut valmiiksi. Kyllä, vihdoin suurin osa on valmiina. Valmistumiseni osalta kaikki se, mitä itse voin tehdä, on nyt tehty. Pitkä helpotuksen huokaus ja odottelemaan tuloksia.
Pakkaaminen edistyy myös kaiketi mallikkaasti. Kuun vaihteessa saatte kuulla kyllästymiseen saakka muuttohöpinöitäni, joten ei siitä enempää. Asia, josta halusin kertoa teille, on tämän päivän ajanvietteeni. Joku teistä saattaa olla ajanhermolla niinkin tiukasti, että on huomannut minun pitäneen jo pitkän, yli vuoden mittaisen tauon rakkaasta ratsastusharrastuksestani. Olen heppaillut elämästäni 16 vuotta ja ehdottoman heppatyttö henkeen ja vereen :-) Muutaman vuoden ajan olen ratsastanut yksityisellä kaverini Rosan lämminveristä, Ukia ! Tässä kuvia tämän päivän tunnelmista - ja on pakko sanoa, että aluksi yhteiset pelisäännöt olivat hukassa, mutta lopulta selviydyimme yhtä hyvin kuin aina ennenkin. Ja joo, sain Saminkin kiipeämään Ukin selkään ;-) Onko lukijoideni joukossa muitakin hevosista innostuneita?


IMG_5213 IMG_5229 IMG_5247 IMG_5256 IMG_5261 IMG_5303 IMG_5329 IMG_5342 IMG_5312 IMG_5368

8 kommenttia:

  1. Ihania kuvia sinusta ja Ukista! :) Täältä löytyy myös toinen heppatyttö henkeen ja vereen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :-) ihanaa, että ilmiannoit itsesi ;-)

      Poista
  2. Tosi hienoja kuvia! Oli varmaan kiva päästä ratsastamaan! Mä oon myös heppa- ihminen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, kiitos ! Todella kiva kuulla :-) Ja juu, kyllä ehdottomasti oli !!

      Poista
  3. Vau mite hienon näkönen hevonen ja upeita kuvia! Ja täälläkin ilmottautuu yksi heppatyttö :-)

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus ihanien kuvien kera <3!

    VastaaPoista

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !