HAASTEITA & SURUA

IMG_1805

Uudet tuulet puhaltavat purjeisiin sekä opiskelujen että harrastusten osalta. Olen tiistaina menossa keskustelemaan opiskelumahdollisuuksistani itseäni enemmän kartalla olevan ihmisen kanssa ja toivottavasti piakkoin selviää, mitä tulevaisuuteni tuo tullessaan. Toivottavasti edessäni on jotakin erilaista, juuri sitä mitä olen pitkään halunnut toteuttaa ! Harrastukset mainittuani olen vihdoin löytänyt minua sparraamaan inspiroivan ja motivoituneen ihmisen, joka vie omalla panostuksellaan salitreenejäni eteenpäin suurin harppauksin. Innostun hänen seurassaan treenaamisesta sekä ideoistaan suuresti kerta toisensa jälkeen. Hänen kanssaan treenaan kaksi kertaa viikossa kahden viikon välein ja se jos mikä on super !

Edes sanalla sanoen minun on PAKKO hehkuttaa tänään postilaatikkooni kilahtanutta sähköpostia. Lähettäjän nimeä tai viestin sisältöä en hänen suostumattaan aio paljastaa, mutta viesti todella pakotti hymyn korviini saakka ! Kyseinen nainen oli tavoittanut minut Oloblogit -lehtijutun kautta ja hänen sanansa todella rohkaisivat minua entistä enemmän jatkamaan muiden kannustamista elämään juuri omana itsenään. Harvoin yhteydenottojen joukosta nousee yhtä valovoimaisia viestejä, mutta tämä viesti toi hyvää mieltä saapumiskaupungistaan saakka ! Mikäli luet tätä postausta, tahdon vielä kiittää sinua kauniista sanoistasi :-) 

Annan itselleni yhden neuvon tulevaisuuden varalle "ota haaste vastaan". Olen aikani etsinyt mahdollisimman yksinkertaisia ratkaisuja kaikkeen voidakseni ladata henkisiä akkujani takaisin normaaliin tasoonsa. Nyt kuitenkin olen valmiimpi ottamaan vastaan haasteita, joiden eteen asettaa itsensä sekä taitonsa. Ensimmäistä kertaa aikoihin olen todella kiinnostunut jostakin "keskeneräisestä" ja haastavasta projektista !

Ilman surua lähipäivistäkään ei ole selvitty. Eräällä minulle korvaamattomalla henkilöllä on todettu kasvain aivoissa. On kamalaa nähdä niin vahva ja väkevä ihminen miltei täysin voimattomana sairaalan pedillä. Hän hädin tuskin jaksoi vilkuttaa lähtiessäni... Näen hänessä paljon itseäni sekä sitä mitä itsessäni eniten arvostan. Ilman häntä en olisi näin periksiantamaton. Hänen menettämisensä tulee olemaan yksi elämäni raskaimpia hetkiä. Toivon yhteistä aikaamme olevan vielä edes pienen hetken...

IMG_1837

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !