MARRASKUUN ENSIMMÄINEN

Viimeisimmästä kuulumispostauksesta on aivan liian pitkä aika. Tänä iltana istahdin kotisohvalleni kera juustojen sekä tv -sarjojen. Olin hetken edes puoliksi läsnä ja nyt vihdoin sellaisessa olotilassa, jota en ole kokenut useaan päivään - jaksan ilman, että minun täytyy nipistellä jatkuvasti itseäni hereille. Valvon jopa pidempään kuin suunnaten yhdeksältä nukkumaan :-D

Olen käynyt aivan hävyttömän vähän treenaamassa viime aikoina ja jo parin viikon epäsäännöllisyys tuntui tänään salilla huhkiessa. Salillamme on tietty kiinteä kuukausimaksu, joka viime kuussa ei todellakaan tullut täytettyä jokaista senttiä myöten, kuten muina kuukausina yleensä. Josta palasikin mieleeni, että on enää pari viikkoa siihen, kun ensimmäisen kerran kirjoitan iäkseni 22. Hurjaa, miten nopeasti aika kulkee, sillä vastahan täytin vuosia !

Kirjoittelen huomenna kattavan postauksen kuvineen siitä, mitä olen tehnyt viime viikkoina - halusin kuitenkin tulla ilmoittamaan itsestäni ja että kaikki on hyvin :-) Luvassa on myös kaksi sisustus -aiheista postausta :-)

Toivottavasti jokaisella teistä marraskuu on alkanut mukavissa merkeissä. Mikäli ehdit kirjoittaa kommenttiboxiin omia mietteitä tai kuulumisia, lukisin niitä mielelläni :-) Olen yleensäkin aivan liian vähän kontaktissa lukijoideni kanssa, vaikka olenkin kiinnostunut teissä heränneistä ajatuksista :-) Jutskaillaanhan jatkossa enemmän? 

Palataan pian, hyvää yötä 

IMG_3327 (2)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !