10 FACTS ABOUT ME

1. En ole koskaan oppinut polkemaan polkupyörällä

2. Yksi asia, jonka parhaiten muistan lapsuudestani, on itse piirtämäni kuva pienestä valkoisesta koirasta, josta olen lapsesta tähän päivään asti haaveillut

3. Kyllästyn helposti pinnallisten ihmisten seurassa

4. Olin hukkua kesämökillämme 11 vuotiaana

5. Mikäli valitsisin minkä ammatin tahansa, olisin ratsastuksenopettaja tai murhatutkija

6. Olen muuttunut vuodessa pukeutumisen suhteen niin mukavuudenhaluiseksi, että minua näkee enää harvoin farkuissa ja jakussa

7. Olen kuukausia potenut "kriisiä" lihan syömisen suhteen, -ollakko oikein vaiko ei...

8. Hyppäisin benjihypyn, mikäli selkäni kestäisi

9. Suunnitelmissani on valmentautua tulevaisuudessa kouluratsastuksessa

10. Minulla ei ole ajokorttia ja tuskin tulen sellaista hankkimaankaan

  P3301703 (2)

2 kommenttia:

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !