SOKERIVAPAUS


Moikka !

On jälleen syytä olla erityisen tyytyväinen itseensä. Olen saanut muutamassa päivässä paljon aikaan ja herkkulakkoni on pitänyt pintansa odotettua paremmin - treeni kulkee, eivätkä univelatkaan pysäytä minua toistaiseksi, vaikka väsymys matkassa osansa painaakin.

Ainoaksi sortumisekseni herkkulakossa on osoittautunut Äitienpäivänä nautittu jäätelö. Oikeastaan en voi sanoa kärvistelleeni makeanhimossa hetkeäkään. Ei vain ole tehnyt erityisesti mieli, ei edes silloin, kun olen nähnyt muiden syövän seurassani, -olen vain kohteliaasti kieltäytynyt ja ilman sokeria ja väriaineita oloni on huomattavasti puhtaampi.

Kävin torstaina Pella's cafessa tapaamassa ihanaa Iidaa. Vaikka en innokkaimpia kakkuihmisiä olekaan, ovat Pella's cafen juustokakut huippuhyviä, mutta tälläkin kertaa ainoastaan pidättäydyin vähintään yhtä maukkaassa cappuccinossa :-)

Latailen huomenissa blogiin kuvia parvekkeeni uudesta ilmeestä. Olen kunnostanut vanhoja huonekaluja ja muokannut tavaravarastosta viihtyisän lisähuoneen asuntooni. Tiedossa ovat keskiviikolle suunnitellut partsibileet osa 1/2, josta myös postailua myöhemmin !

  13260212_1634223660133393_293786069854431969_n

2 kommenttia:

  1. Helpottaako sokerittomuus ajan kanssa? Mulla on kauhea sokeriputki päällä ja joka päivä on vaan pakko hakea lisää herkkuja enkä pääse tästä kierteestä pois...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle itselle ei oo päässyt koskaan sokerista syntymään mitään varsinaista kierrettä tai riippuvuutta, mutta uskoisin, että tasaisilla ateriaväleillä ja määrillä pääsee helpoiten irti napostelusta ja näin ollen myös sokerista :-) Tsemppiä !

      Poista

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !