KEVÄÄN HIGHROLLAUKSIA !

Sain jo helmikuun alussa testaukseen uusimman HighRoller 2.0:n. Sen luvattiin olevan entistä tukevampi, uuden muotoilun takaavan paremman rullauskokemuksen, sekä jalkojen olevan kevyemmät ja pitävän kaikilla pinnoilla.

Käytännössä mielestäni sekä että toteutuvat melko hyvin. Kuitenkin mieleenpainuvimpana seikkana on erityisesti tukevuus ja lyhyiden jalkojen pito. Toki rullaustekniikan kehittyessä sen käyttö helpottuu huomattavasti, mutta myös tukevuuden lisäämisestä on ollut apua. Aiemmalla rullalla mm. olkapäiden käyminen läpi on ollut turhan haastavaa, sillä teline on ollut kaatumassa jatkuvasti, mutta 2.0 suoriutuu tehtävästä moitteetta. Rullaa tarvitsee myös kiristää todella paljon harvemmin, vaikka käyttöä olisikin runsaasti. Tämä onkin automaattisesti omiaan lisäämään sen käytön mukavuutta ja helppoutta.

IMG_7039 (2)

Ja kuten yllä mainittu, myös pinnan kuviointi on kokenut tehostusta. Mene ja tiedä, johtuneeko lisääntyneestä lihaskivustani, vai onko uudella muotoilulla todella näin suuri ero, mutta rullaus pienemmällä paineella on huomattavasti tehokkaampaa !

Lähiaikoina rullailuissani olen keskittynyt erityisesti yläkropan lihaksiin, sillä treenejäkin on tullut juuri niille aiempaa enemmän. Yhtä kaikki, rullaus on tullut tarpeeseen, ja on suuri onni, että lihasten huoltamiselle on olemassa näinkin monipuolisesti tehokkaita vaihtoehtoja !

Mikäli et ole vielä lunastanut tätä ihanan kamalaa välinettä itsellesi, löydät HighRollerit täältä.

IMG_7033 (2)

IMG_7027 (3)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttiboxini on avoin kaikille näkemyksille. Kiitos, että lähetit rakentavan kommentin.

Vastaan Sinulle mahdollisimman pian !